lørdag 16. april 2011

Mmmm

I går var en fin dag :) Hadde en lang stund med kjæresten om morgenen. Satt i solen, drakk te og spiste frokost. Så var det litt jobbing her hjemme. Jeg måtte til byen på et møte, men ellers var vi her. Fikk gjort opp litt ved :) På kvelden dro vi til Larvik. Han hadde nemlig invitert meg ut på middag i anledning bursdagen min. - Det skulle være asiatisk - og vi skulle spise med pinner ;) Så - det gjorde vi. Etterpå gikk vi en tur langs kaia i Larvik. Har egentlig aldri fått gått der etter at de gjorde om. Har bare sett det når jeg har kjørt forbi. Det var blitt kjempefint der, synes jeg :) I dag blir det mer ved. Han kløyver og jeg deler med motorsaga ;) Tror nok kanskje vi må bytte på litt i dag, for jeg er ikke akkurat vant til å gå med motorsag! Kjenner det både i hendene og ryggen :) I kveld kommer barna til meg igjen. Det blir godt :)

ØNKER ALLE EN VELSIGNET GOD PÅSKE :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar