søndag 1. mai 2011

1.mai :)

Ja, 1.mai, ja... som lærer burde jeg vel egentlig vite alt om den dagen, kanskje, men... egentlig må jeg innrømme at jeg har tenkt veldig lite på hva det betyr..!!! I dag fant jeg ut at det bør jeg egentlig finne ut... får få gjort det før neste år, så jeg vet om jeg skal flagge eller ikke :) Har ikke hatt egen flaggstang før nå, så det har liksom ikke vært så akutuellt å tenke på det. Tog har jeg aldri gått i, så... ja - var på klatretur med klatregruppa i dag.

Det ble en fin tur, forresten. Her var det skikkelig laber stemning før vi dro. Alle var trøtte, været var grått, mamman har PMS og - ja - trenger vel ikke si mer... MEN - på tur måtte vi jo, for jeg er jo med i styret! Og - det ble en KNALLTUR ;) Fikk strålende sol, og klatreveggen i Ormestadvika i Sandefjord har en fantastisk utsikt :) Så - vi fikk en fin tur, og grilla pølser ble det, også :) Takk til dem som var med og gjorde det til en flott dag - sammen med været ;)

I morgen går vi inn i den første uka i mai - ja, noen vil vel forresten si at den begynte i dag. Jeg regner mandag som den første, jeg, men vet jo at mange er for søndag som 1.dag i uka. Det er visst pga 1.påskedag, tror jeg... men - det er lissom enkelt å forholde seg til 1.dag i uka - er på jobb, og så hvile etterpå :)

Ha en fin uke :)

PS. Var forresten deilig med et par små - bare noen minutter - regnskyll i kveld, også så greit at de ikke kom før i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar