mandag 1. august 2011

Har kost meg i hage hele uka!!!

Har lyst til å vise noen bilder fra hagen. Det er så fantastisk frodig. Blir glad når jeg går rundt i hagen. Har flyttet noen busker, klippet plen... plantet noen løker, sittet i party-teltet - eller i sola og lest... Ja - virkelig bare hatt skikkelig hjemme-ferie. DET har jeg aldir hatt før, jeg - i hvert fall ikke så lenge! Jeg holder på å lande - og det er godt :)

Blomsterbed... Riddersporene er 2 meter høye!!!

Rododendroene... alle flyttet hit fra andre steder. To fra Holmestrand og en fra gården...

Buskrosen har aldri før vært så fin :)

Jeg fikk luket i granhekken og plantet løker langs den. Spent på om det blir noe av disse løkene, for de har blitt liggende... vet ikke egentlig hva det er heller, men tror jeg har fått dem av ei venninne :)

I går var det en helt spesiell himmel... hadde bare mobilkamera, men...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar