onsdag 11. januar 2012

Dametrim..

Jammen i meg fikk jeg kommet meg på dametrim i dag, gitt... Eldstemann var barnevakt - og her gikk det i film, mens mor fikk brukt diverse muskler som nok kan være greie å bevege litt på!!! Hadde en liten samtale med barna ved middagsbordet, der jeg la frem at kanskje det kunne være greit at mamma tok en tur på trening. Hvis de allikevel skulle se en film, gjorde det kanksje ikke så mye at mamma tok en liten tur ned i bygda. Det var de enige i. Dessuten hadde de god forståelse av at mamma kunne trenge å komme seg litt i form. En kommentar var: "ja, da blir du kanskje ikke så fort sliten og sint..." - eh... ja - jeg tar et hint - og sa meg selvsagt samstemmig enig... men, la til at jeg også da kanskje kunne orke å leke litt mer med dem, gå på tur og gjøre andre hyggelige ting sammen med dem :) De var i hvert fall helt enige at det var greit at mamma skulle trene... hørtes nesten ut som de hadde hørt noen av argumentene før - et eller annet sted, men - det er nok leeeenge siden...!!! I dag reiste jeg i hvert fall med god samvittighet og jobbet hardt på trening! Satser på neste onsdag, også!!!

Så - da nyter vi livet videre... og satser på å bruke det nye spa-settet i badekaret - bare jeg får eldstemann gjennom kveldsstellet... - han klarer det selv, altså, men - å komme seg dit er liksom en litt lenger prosess, kan du si... :)

2 kommentarer:

  1. kos deg i spaet etterpå. Og grattis som nytrimmet. Her går det i jobbsøknader, praksis og bussruter. Jaja, satser på å få en jobb, helst i går, som jeg kan trives med :)

    SvarSlett
  2. :)

    Tenkte akkurat på deg i morres... på vei til jobb... lurte på om du hadde fått noe jobb-napp... ;)

    Lykke til videre, Anett :) Det ordner seg for snille piker, vet du :) Kanskje vi sammen skal arrangere en helg av et eller annet slag hos meg...

    SvarSlett