onsdag 18. januar 2012

Picasa bildeprogram

Jeg har lenge brukt Picasa til å redigere og organisere bilder, men - i dag fikk denne bruken "en ny dimensjon" :) Har ikke lagt merke til det nye redigeringsverktøyet "picnik", men - det er farlig moro... :) Kan nok bli sittende mye med det verktøyet, gitt! Her kan man jo lage morsomme, fine, koselige, innrammede... ja - fantasien setter stopp for hvordan dette kan brukes :) Det blir moro å lage julekort neste år, gitt :)

Her kommer et eksempel på hva en kan gjøre:



...du verden - tida flyr når en har det gøy - og i hvert fall når moroa er på data...!!! Har ikke vanskelig for å forstå at ungdommen blir "sittende foran dataen", jeg - det gjør jo fort jeg, også... og - jeg skulle vel egentlig forstått at jeg kan bruke tiden til noe annet...

men - jeg ser jo lite på TV, da, så da kan jeg vel sitte å surre med litt bilder, blogg og face... ;)

Ønsker dere en fin kveld.

Skulle vært på dametrim, men - jeg lar bilen stå og går en tur opp til naboen i stedet... kan jo gå en liten ekstra runde, så jeg får litt mer trim :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar