mandag 9. januar 2012

Så kom snøen...

I dag har jeg vært på jobb... og nå er vinteren kommet... i dag kom jeg nesten ikke opp bakkene da jeg skulle hjem. Til nå har jeg kjørt uten pigg, men - etter den vinteren som vi har hatt til nå, vurderer jeg å kjøpe meg pigg. Dekkene jeg har er også begynt å bli slitne - det gjør det jo ikke så mye bedre!

Kjæresten har brukt traktoren i mange timer... har flyttet 10 vedsekker som sto midt på et jorde... jeg hadde spurt om han kunne flytte dem, for jeg syntes det virket litt skummelt å kjøre paller i bakke! Føler meg ikke akkurat som den fødte bonde! Men - det var jammen godt vi fikk på kjettinger i helgen, da!

Eldstemann holder på å bake kake til konfirmantforeldremøte i morgen, men det er snart natt, for dette blir en uke med mye innhold! I dag har jentene vært avgårde - fikk hjelp av kjæresten til å hente dem! Han har kjøpt seg landcruiser med splitter nye piggdekk!!! (bilen var ikke splitter ny, da...)

I morgen er det 4H og konfirmantforeldremøte. Onsdag er det dametrim. Torsdag skal vi være hjemme - håper jeg... til helgen kommer mamma og far - og kanskje et par nevøer. Da blir det hjemmejobbing... søndag er naboene invitert på kaffe og omvisning i Øppstua. Kan hende noen er litt nysgjerrige på hvordan det er blitt der :)

Var visst litt mer i januar 2011...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar