torsdag 16. februar 2012

Litt i gang...

Da har jeg såvidt fått den første avtalen i boks, som forhåpentligvis vil gi mulighet til for et bedre liv for noen barn/ungdommer. Har du lyst til å bidra til å gi andre et bedre liv på et eller annet vis, kan du ta kontakt. Kanskje det er muligheter i Øppstua til å realisere drømmen...

Det er flere aktiviteter som jeg tenker kunne vært fint der, men jeg kan ikke drive med alt selv, for jeg har faktisk bare 24 timer i døgnet jeg, også, men - kanskje noen andre vil leie huset f.eks. en helg - og drive med noe...

Noe jeg tenker kunne vært fint, er: yogakurs, spillekurs, sangkurs, helsekurs, mestringskurs, matkurs, brødbakingskurs... ja - det er vel i grunnen fantasien som setter de fleste grensene. Huset står der - er det noe du ønsker å bruke det til, så ta kontakt :)

Tanken min er at huset, gården og naturen her kan være med å gi et "pusterom" i livet til mennesker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar