fredag 4. januar 2013

begravelse...

I dag skal mormor begraves... Hun var et fantastisk godt menneske..håper jeg kan lære litt av henne...

Det år vært en flott bisettelse og minnestund. Hun ville nok likt seg der... Sang, musikk, deltagende barn, barnebarn og oldebarn... Sorg, glede, nærhet, vennskap, gode ord, gode minner, gode klemmer... Som min kusine så: jeg våknet i dag og tenkte på at det jeg vil savne aller mest er de gode klemmene til farmor... Og så kommer jeg hit og blir møtt av en klem... Akkurat sånn er det... Og mormor lever videre i oss og fellesskapet vi har i vår familie - takket være mormors tanke, varme, omsorg - hennes engasjement i hver enkelt av oss...

Takk mormor for alt du har vært for oss - og fortsatt vil være i oss...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar