lørdag 2. februar 2013

...å prate ut...

Yes - det var godt :)

Jeg fikk - etter ett døgn - startet på å gjøre noe av det jeg må gjøre for å få gjort det jeg burde ha vært flinkere til å gjøre... :) DESSUTEN - fikk jeg pratet med ei venninne... og - etterhvert som vi pratet - kjente jeg at energien - og "motstandskraften" - eller skal vi heller kalle det "viljen til å få det til", eller "viljen til å leve", eller..."jeg er god nok, jeg får det til, bare å brette opp armene og gjøre det JEG kan gjøre for å få det bedre :) Så - får andre ta sin del av ansvaret :)

Herlig!!!

Nå skal jeg kose meg med mann og barn... se film, spise ferdigpizza (!), godis... ja - en skikkelig herlig lørdagskveld - "uten ansvar" :) (- har jo selvsagt ansvar for barna, da.. :)

Rakk ikke så mye av det jeg hadde tenkt til å gjøre i dag, men - fikk gjort litt, da... - og - jeg TRENGTE å gjøre "ingenting" :) Jeg FORTJENTE det ;)

Så - god lørdagskveld :)

KOS DEG :) NYYYYYT familie, venner, deg selv....

JIPPI :)

...måtte bare ha dette bildet ...familie...herlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar