søndag 3. februar 2013

Girls hope...

Nå har jeg sett på "Ekstrem makeover" på Viaplay - de første episodene i sesong 8. Der laget de et hus for jenter i "Boyshopegirlshope". Det var utrolig inspirerende å se hvordan de jobber! Noe sånt kunne jeg tenke meg å drive med her på gården etter hvert (når egne barn blir litt eldre, da...)...

Noen som vet om det finnes noe sånt i Norge? En forening, organisasjon el.l. som arbeider slik? Tenker jo at barnevernets "familiehjem" kanskje er litt sånn?

...ja..det har jeg virkelig lyst til, men - jeg ser jo at jeg må vente noen år... :) - men - det er jo lov til å drømme, undersøke litt, tenke fremover...

Det er vel i grunnen det som drivkraften i hele boyshopegirlshope... "du får til det du vil" (som mannen min pleier å si...)!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar