søndag 10. mars 2013

Finnmarksløpet

Du verden - det er utrolig spennende å følge med på Finnmarksløpet. Det er et vanvittig tøft løp - her er det virkelig snakk om sportslige prestasjoner for alle deltagere - og de som arrangerer. Her er det kulde, vind, snø, is, slit, manglende søvn... ja - beintøft. Men - det er fantastisk spennende å følge med. Kunne godt tenke meg å være i Nord-Norge en gang under Finnmarksløpet. Så utrolig spennende!!! Den stemninga!!! Hundene, været, folkene, gleden, utfordringene... ja - rett og slett NORD-NORGE! Jeg er bare SÅ fascinert av den delen av landet vårt. Kanskje jeg tar meg et år der oppe en gang - etter at barna har blitt voksne. Kan kanskje være mulighet for å få en vikarjobb for en periode - og perm fra egen jobb... vi får se. Det er jo lov å drømme i hvert fall :)

Jeg er stadig innom på Finnmarksløpet for å følge med på resultatlistene og GPS-trackingen. Magne Storstein ligger godt an - tidlig i sporet. Det er ikke så mange som snakker om ham på TV, men - han ligger helt i teten sammen med alle "favorittene". Det er jo Magne som er min favoritt, da... de andre kjenner jeg jo bare fra media :)

LYKKE TIL, MAGNE :) Heier på deg.

Magne ligger her på 3.plass... kjører sammen med Lars Monsen og Sigrid Ekram...Sigrid husker jeg mest fra "Vi på Langedrag" :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar