søndag 10. mars 2013

hyttetur???

Nå har jeg vært på hyttetur på verandaen... tok med meg boka, kaffen, teppe og stol - og kledde på meg - og gikk ut i sola. Det er en liten levegg på verandaen, så det ble relativt lunt. Men - det er nok ikke så veldig mange grader, allikevel... ganske kald på hendene nå...:)

Kan vel ikke akkurat klage på utsikten...selv om dette er et panoramabilde der vinklene blir litt rare (som når en bretter ut jordkloden og lager kart :)

kos i solveggen...

Her ser en mer av været! Det er jo fantastisk å få bo sånn!!! Og - så er det så vanvittig herlig med sol fra klar, blå himmel!

Så var det litt interiør... det er jo så in med strikking i interiøret nå, at jeg har plutselig blit in ;) Disse putene lagde jeg i fjor. Hadde to "boler" liggende, som jeg (for en ca 20-25 år siden) hadde planer om at skulle bli gensere, men aldri fikk gjort ferdige. Jeg fant ut at det var mye bedre å lage puter av dem :) Det er så herlig med sånne "varmende" puter i sofaen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar