fredag 27. desember 2013

Tenker mye på stopshop...

...og gleder meg til å ta utfordringen :) Har startet litt, men...så lenge jeg sitter her hjemme på gården, går det ganske greit... Ha, ha, tenker fu, kanskje...det finnes jo ikke butikker nærheten av den gården...1 mil til nærmeste butikk...og det kan jeg også tenke, det, men...sannheten er at vi har jo bredbånd her, da...og du verden så god jeg har blitt til å handle på nett!!! Jeg er faktisk helt rå til kjøpe bøker!!! Kan sikkert sitte og Lee konstant i flere liv, allikevel handler jeg...snodig det der, gitt...det er kke mye klær og sko, men...pengene flyr...og regningene strømmer inn...det er så TROLIG mye som er å INNMARI kjekt å ha - og særlig når det er så BILLIG!!! Men - nå er det altså stopp... Det er spennende... Vi har kommet i gang med litt rydding her hjemme...ser ut til at vi skal klare oss en stund...gleder meg til å få bedre plass i skap og hyller, og kanskje litt lettere for støvsugeren å komme til...dette blir et utfordrende og befriende år. Pleier å si at jeg har hamstret i 40 år, så nå er det vel på tide å forbruke litt av lagrene...:) Gleder meg til StopShop 2014. Bli med, da vel...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar