onsdag 10. september 2014

Middag og fotball...

Mandag ville jeg teste ut en ny vegetarisk middagsrett :) Det ble en deilig rødbet- og squash-gryte. Jeg syntes den ble veldig god, men - det var noen av barna som rynket litt på nesa... rødbeter slo ikke helt an... i hvert fall ikke de mørkeste. For - det var utrolig stor forskjell på dem :) Noen var HELT mørkerøde, mens en var nesten hvit/rosa. Sjekk stripene -ganske vakkert, i grunnen :) Inntil spiste vi ris :)


I går var det fotballkamp på banen. Jeg hadde kioskvakt i "Nærbutikken" vår. Det er nemlig den eneste "butikken" vi har i Hvarnes - bortsett fra gårdsbutikker, da :) Salg av vafler, pølser, brus, is og godis :) Gutter 9 fra Hvarnes gav mye mer enn tidligere i høst. Det er ikke nok til å vinne, men - de har pågangsmot og glede - og det er det viktigste :) Moro å se de stå på :)


I dag skal jeg ta meg en tur på jobben. Blir koselig å treffe kollegaer - og feire 50 års-dagen til hun jeg jobber mest med. Dessuten skal jeg få med meg litt info om neste uke, for da har jeg tenkt meg tilbake i jobb :)

Nå er det opp til den reine klesvaska, som har blitt liggende i en KJEMPEHAUG på soveroms-gulvet mitt, så det nesten ikke er mulig å gå inn dit!!! Setter på lydboka jeg holder på med: Karen Kingsbury: En tid for kjærlighet.

Ha en god dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar