søndag 6. januar 2013

Hjemme igjen...

En liten opplevelse fra Bergen: onkel, og to fettere på henholdsvis 8 og 15 år satt sammen og regnet mattestykker - her ser vi resultatet:





på flyplassen...

Etter noen dager i Bergen - fyllt av diverse følelser - er jeg hjemme igjen... Kjørte barna til pappaen - da ble det litt tomt... etter mange dager med MYE familie, ble det litt stille å være helt alene. Men - det var jo litt deilig, også, og det varte jo ikke så lenge før jeg traff Mannen og hans barn, pluss han mor :)

Det er litt sånn "dagen-der-på"-følelse i dag - og i morgen er det plutselig jobb! hmm... ja, ja.. får se litt tv og sove litt, så blir jeg nok klar, tenker jeg :)

Tok noen bilder da jeg kom hjem. Det var et herlig lys - og hvitt og kaldt :) I Bergen var det mørkt og vått...





Er visst litt tom i hodet, så jeg har ikke noe mer å skrive akkurat nå... får ta det igjen en annen dag...

Ja - i forhold til "prosjektet", fikk jeg i hvert fall vært ute i 15 minutter. Fikk gått litt og gitt fuglene mat. Etterpå laget jeg restemiddag - dvs. risen var rest. Den tok jeg i en ildfast form - helte over er rest av hvitløksdressing (skylte ut siste rest av en flaske), krydret litt og la på ost. Det ble godt :) Fikk dermed ryddet opp risen, dressingresten og fuglematen... :) Så - da er vi i gang ;)

Viktig å ta med seg de små skrittene ;) Ha en fin kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar