mandag 24. juni 2013

Vondt her og vondt der...

Hmm... Har


Søndag fikk jeg ikke gjort stort, men - det var jo søndag, da... Lenge siden jeg har hatt skikkelig vondt i kneet, heldigvis, men - i går slo det til... Ble derfor sittende mye stille... Heklet litt på gardinkappa til bryggerhuset og hørte lydbok - og koste litt mmed ungene:)

På kvelden var vi på St. Hans feiring med naboene. Det var trivelig:)

Nå har jeg vært våken en stund. Sliter med å sove før tida... Kan ikke holde på å være oppe til 24 og våkne kl 04 så veldig lenge...!!! Vet ikke om det er lyset, eller hva det er... Nå er det vel fullmåne, også...virker som om jeg sover dårligere rundt fullmåne, også... Må jo ta meg en liten hvil på dagen, men rytmen blir jo helt forstyrret...

Kanskje det blir bedre når jeg får krysset "dørtokkmila" noen flere ganger:) Satser på det...

HA EN FIN DAG :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar